خلبانی

ارایه مشاوره خلبانی در سایت خلبان مشاور

خلبانی

ارایه مشاوره خلبانی در سایت خلبان مشاور

۲ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاپشن خلبانی

انواع کاپشن خلبانی به 4 خانواده بزرگ تقسیم می شوند: پرفکتو ، پلیس ، موتور سیکلت و هوانورد. در این مقاله ، ما در مورد کت های چرمی و کت های جیر خلبان مشاور که توسط خدمه و خلبانان در طول جنگ جهانی دوم پوشیده شده است ، بحث خواهیم کرد.

تولیدکنندگان تجهیزات فعلی که چرمی را برای دوچرخه سواران موتورسیکلت کلاسیک طراحی می کنند ، از منبع این لباس الهام می گیرند: کت های هواپیمایی.کاپشن خلبانی

این الهام از یک منطق منطقی پیروی می کند زیرا اولین دوچرخه سواران (نگاه کنید به  L'Equipée Sauvage  ) ، که توسط بسیاری از هواپیمانداران سابق آموزش دیده بود کاپشن خلبانی، چرم های دریافت شده را به عنوان موقوفه نگه داشته بودند.

به خانه برگشتند ، آنها آنها را از گزند جاده و همچنین از سرما و یا زخم زبان انگلیسی خود محافظت کردند . در طول دهه ها ، کت خلبان خود را رها می کند تا بتواند انتظارات دوچرخه سواران را برآورده کند ، در واقع ژاکت موتور سیکلت را ایجاد می کند.

 

ژاکت بمب افکن نوع B-3 / کت ایروین
از اواسط دهه 1930 هواپیماها در ارتفاعات حدود 10 هزار متری تکامل یافتند ، اما هنوز به کابین بمب افکن ها و کابین خلبان جنگنده فشار وارد نشده بود . در اروپا و زمستان ها ، دما در چنین ارتفاعات می تواند تا - 60 درجه سانتیگراد کاهش یابد!

اولین کت پرواز: ژاکت ایروین (1931)
کت ایروین: اولین کت بمب افکن 
ژاکت معمولاً در فرانسه "بمب افکن" آمریکایی نیست بلکه انگلیسی است! این کت Irvin است.
خلبان انگلیسی لزلی ایروین که در سال 1919 اولین مرد چتربازی بود ، اولین کت پرواز در تاریخ را برای نیروی هوایی سلطنتی (RAF) تولید کرد . ژاکت این خلبان به طور طبیعی نامیده می شود: "  The Irvin  " .

این ژاکت انقلابی در پوست گوسفند خام ( شیرینگ) از سال 1931 تولید شده است. پوست آن مقاوم است و موهای داخلی به عنوان عایق حرارتی طبیعی به ویژه روی آستین و یقه پهن عمل می کنند.

با موفقیت زیادی روبرو خواهد شد و در بیش از 40 کشور توسط کارخانه Irvine Parachute Compagny که در سال 1926 تاسیس شد و سپس در طول جنگ توسط پیمانکاران کاپشن خلبانی فرعی مختلف توزیع می شود. در کل جنگ جهانی دوم با خدمه و خلبانان RAF همراه خواهد بود.

ایالات متحده آمریکا عقب مانده است
در دهه 1930 ، هواپیمایی نظامی آمریکا به پتانسیل کامل خود نرسید و هنوز تحت نظارت ارتش بود. نیروی هوایی ارتش ایالات متحده (USAAF) تا سال 1941 نور روز را نخواهد دید و در سال 1947 تبدیل خواهد شد ، م theلفه نظامی که ما هنوز می شناسیم: نیروی هوایی ایالات متحده.

با وجود این و از سال 1927 ، آزمایشگاه ارتش ایالات متحده تصمیم گرفت ژاکت هایی مطابق با نیاز هواپیماها طراحی کند.

کت های سبک با حرف "A" و کت های زمستانی با حرف "  B  " استاندارد می شوند.

نام "B" مطابق با "  کت بمب افکن  " است و همانطور که از نام آن مشخص است خدمه بمب افکن بلکه خلبانان جنگنده را نیز در زمستان تجهیز می کند.

ژاکت خلبان  برای "  Aviator  " " A " مشخص شده است  . این ماده عمدتا از چرم اسب ساخته شده و با پشم ، پنبه یا ابریشم پوشانده می شود. این هواپیما جنگنده متفقین کاپشن خلبانی را در تابستان و در مناطق گرمسیری و همچنین خدمه B-29 به نام Superfortress مجهز می کند که اولین کابین های تحت فشار را آزاد کرد.

ژاکت بمب افکن نوع B-3 (1933 -1943)
ژاکت بمب افکن جیر B-3
توپچی که در اینجا کت B-3 به تن داشت ، به ویژه در معرض سرما قرار گرفت.
تنها تفاوت در مقایسه با کت Irvin ، کت B-3 ترکیبی کاپشن خلبانی آلفا از مواد دو ماده ای است که ترکیبی از شیرینگ خام و درهای پوست اسب روی آستین ها ، زبانه ها و جیب کارت است. دو بند چرمی در یقه پهن آن اجازه می دهد تا سریع تا گردن بسته شود. همچنین دو تسمه محکم در کمر پیدا می کنیم.

https://virgool.io/@khalabani/%DA%A9%D8%A7%D9%BE%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7-mjmri4pwx8lc

 
  • donya jahanbakht
  • ۰
  • ۰

بیشتر آنچه ما می پوشیم وفاداری آن را مدیون تاریخ نظامی خلبان مشاور است. این به خصوص در مورد کت بمب افکن وجود دارد. در حالی که قبلاً یک لباس هواپیمای سنگین بود ، اما شبح کلاسیک بلافاصله قابل تشخیص است. اما چگونه این امر برای پرسنل نظامی و همچنین غیرنظامیان به یکی از شاخص ترین موارد نظامی در تمام دوران تبدیل شده است؟

تاریخچه کاپشن خلبانی
جنگ جهانی اول
منشأ آن را می توان به جنگ جهانی اول بازگرداند. در حالی که پرواز از طریق هواپیما امکان پذیر بود ، امروز هنوز شباهت زیادی به سفر هوایی نداشت. مهمترین تفاوت کابین خلبان باز بود ، که در ارتفاعات در معرض خنک سازی مداوم و در سرعت بالا جریان هوا قرار داشت. خلبانان نظامی به اندازه کافی حواس پرتی و حرکات متزلزل بدن انسان را بدون دمای یخبندان نگران کرده بودند.

کاپشن خلبانی آلفا

اعتقاد بر این بود که در ابتدای قرن 20 چرم قوی ترین گزینه ماده

  • donya jahanbakht