خلبانی

ارایه مشاوره خلبانی در سایت خلبان مشاور

خلبانی

ارایه مشاوره خلبانی در سایت خلبان مشاور

  • ۰
  • ۰

بیشتر آنچه ما می پوشیم وفاداری آن را مدیون تاریخ نظامی خلبان مشاور است. این به خصوص در مورد کت بمب افکن وجود دارد. در حالی که قبلاً یک لباس هواپیمای سنگین بود ، اما شبح کلاسیک بلافاصله قابل تشخیص است. اما چگونه این امر برای پرسنل نظامی و همچنین غیرنظامیان به یکی از شاخص ترین موارد نظامی در تمام دوران تبدیل شده است؟

تاریخچه کاپشن خلبانی
جنگ جهانی اول
منشأ آن را می توان به جنگ جهانی اول بازگرداند. در حالی که پرواز از طریق هواپیما امکان پذیر بود ، امروز هنوز شباهت زیادی به سفر هوایی نداشت. مهمترین تفاوت کابین خلبان باز بود ، که در ارتفاعات در معرض خنک سازی مداوم و در سرعت بالا جریان هوا قرار داشت. خلبانان نظامی به اندازه کافی حواس پرتی و حرکات متزلزل بدن انسان را بدون دمای یخبندان نگران کرده بودند.

کاپشن خلبانی آلفا

اعتقاد بر این بود که در ابتدای قرن 20 چرم قوی ترین گزینه ماده برای مبارزه با عناصر خشن است ، از این رو ، این مسئله با کتهای چرمی سنگین و بلند پوشیده شده توسط ارتش پرواز سلطنتی در بلژیک و فرانسه در حدود سال 1915 حل شد.

چندی نگذشته بود که ارتش آمریکا متوجه این لباسهای عملی شد. هنگامی که ارتش ایالات متحده "هیئت لباس هواپیمایی" را در سپتامبر 1917 تأسیس کرد ، مشخص شد که اینها بخش مهمی از لباس برای اجرای آنها است. ارتش تصمیم گرفت که کاپشن های چرمی مخصوص پروازشان را صادر کند.کاپشن خلبانی آلفا

چرم اسب از سال 1910 تا دهه 20 بسیار ارزان شد. مردم کالسکه های خود را برای خرید ماشین می فروختند و نظامیان حتی از اسب سواره هایشان خلاص می شدند. از گاو و بز و بعداً گوسفندها برای پوشش داخلی با لباس فرم هوای سرد (CWU) استفاده شد.

اینتر جنگ
لزلی ایروین ابتدا ژاکت پرنده کلاسیک پوست گوسفند را طراحی و تولید کرد. در سال 1926 وی یک شرکت تولیدی در انگلستان تأسیس کرد و در بیشتر مدت جنگ جهانی دوم به تأمین کننده اصلی کاپشن های پرواز نیروی هوایی سلطنتی تبدیل شد. با این حال ، تقاضا در سالهای اولیه جنگ به حدی بود که شرکت Irvin با پیمانکاران فرعی مشغول به کار شد ، که توضیح می دهد تغییرات اندکی در طرح و رنگ وجود دارد که در کتهای پرنده Irvin تولید اولیه دیده می شود.

در دهه 1930 ، نظامیان جهان از کابین خلبان های باز دور می شدند. آنها ممکن است سایبان را برای برخاستن و فرود باز کنند ، اما روپوش های چرمی بزرگ یا کت های بلند دیگر نیازی به آن نبود. سپاه هوایی ارتش ایالات متحده ، نیروی دریایی ایالات متحده و RAF انگلیس همه ژاکت های پرواز استاندارد تولید کردند. اینها بعنوان "کت بمب افکن" امروزه محبوب شده اند و هنوز هم سبکهای اصلی موجود در هواپیمابر کابین خلبان باز هستند. کاپشن خلبانی آلفا


هواپیمابر با کاپشن های پرواز A-1
ژاکت پرواز - نوع A-1
ژاکت A-1 اولین ژاکت پرواز رسمی و مشخص شده توسط ارتش بود. اگرچه آنها نسبت به مدلهای بعدی نسبتاً ساده هستند ، اما در زمان ge

کاپشن خلبانی آلفا
خدمه B-17 با کت های پروازی A-2
کت پرواز - نوع A-2
A-2 احتمالاً نمادین ترین و مورد توجه ترین کت های پروازی موجود است. ژاکت پرواز A-2 که پس از جنگ جهانی دوم توسعه یافت ، در اوایل دهه 1930 وارد شد و was


ژاکت بمب افکن ایروین
کت بمب افکن - Irvin / Type B-3
Les Irvin ژاکت کلاسیک Irvin را که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروی هوایی سلطنتی استفاده می شد ، طراحی کرد. B-3 کمی بعد با طراحی تقریباً یکسان معرفی شد.

منابع

https://khalabanemoshaver.ir/pro/alpha/

https://ewarmy.com/flight-bomber-jacket/

  • ۹۹/۱۲/۱۸
  • donya jahanbakht

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی